top of page

Support Group

Public·53 members

[LIVE HD***] Den Helder BAL kijken 25 november 2023

2 aug 2023 — Andere bijdragen van Helder Vastgoed BV bekijken. Organisatiepagina ... Hoe deze verende vloer aanvoelt en vooral hoe de bal daar op reageert ...

Mijn broer is al bij het graf geweest en heeft er zonnebloemen bijgelegd. Een erg mooi geheel. Hartelijk dank! Het is geworden zoals ik wenste. Mijn vader zou het vast helemaal goed hebben gevonden. Heel erg bedankt ook namens de familie voor het door jullie deskundig plaatsen van het grafmonument van onze moeder. Het is precies en zelfs nog meer dan wat wij ervan hadden verwacht en vinden het allen erg mooi! Langs deze weg mijn/onze reactie op het grafmonument van mijn moeder. Weer eens winst voor Sint Boys JO11 ... kijken hoe dat bevalt. 5-1 voor Sint Boys, de bal ging over de doellijn na een corner van Sint Boys maar heel Den Helder vond dat dat niet zo was dus de bal ... Wij als familie willen jullie hartelijk bedanken voor het maken en plaatsen van het grafmonument in Opheusden. Het is prachtig geworden! Ik heb nog nooit zo'n mooie steen gezien. Nogmaals hartelijk dank! Hierbij wil ik u, ook namen mijn dochters, hartelijk danken voor het plaatsen van het grafmonument voor de kerst. Mijn dochters hadden hier echt op gehoopt. Het ziet er fantastisch uit. Iedereen die het tot op dit moment gezien heeft vindt het een prachtig monument. Wij willen Artea hartelijk danken voor de prettige samenwerking. We kwamen binnen en wisten echt niet wat we wilden. Met hun kundige begeleiding is onze grafsteen tot stand gekomen. Bedankt voor de foto’s. Yoast Den Bosch kijken live 5 november 2023 5 nov 2023 — 7 dagen geleden — Den Helder Yoast kijken live stream 29 oktober 2023 Live Plugin subscription · 5 powerful Yoast plugins · All online SEO ... Den Helder Feyenoord kijken streaming 11 november 2023 11 nov 2023 — ((TV KIJKEN<<)) BAL Den Helder kijken streaming 8 oktober 20 Alle Dutch Basketball League basketbal video's vind je hier BAL Basketbal ... (HORLOGE##) Den Helder Yoast kijken 29 oktober 2023 15 okt 2023 — Alle actuele informatie over het spel Den Helder Suns - Donar Groningen kunt u op elk moment bekijken, wanneer u een basketbal wedstrijd . [sport===] BAL Donar kijken 28 oktober 2023 28 okt 2023 — Alle Dutch Basketball League basketbal video's vind je hier BAL Basketbal Academie Limburg Den Helder Suns Donar Zeeuw&Zeeuw Feyenoord ... Bram van den Helder (@bramvdhelder) / X Bolling van de bal?! Uuuuuu!! #utraja Bram van den Helder · @bramvdhelder. ·. Sep 24. Lets Go Eliud!! #BerlinMarathon. Ook het graf van mijn vader en broer ziet er weer goed uit, nadat jullie het hebben opgekapt. Bedankt voor de zeer prettige service. Wij zijn vanavond wezen kijken bij het grafmonument van mijn vader. Heel mooi en netjes gedaan. Hi! Ik ben heel erg blij met de grafsteen heel erg bedankt! Ik ben super blij met het eindresultaat. Een waardig afscheid Zeer goede ervaring. Veel aandacht en tijd werd er gegeven. Het was fijn om mee te kijken via het scherm hoe het grafmonument digitaal werd samengesteld. Ook het video filmpje was een extra toevoeging om een reëel beeld te krijgen van het grafmonument. Onbeschrijflijk mooi!! Mede namens onze kinderen wil ik u bedanken voor het fraaie grafmonument, u heeft het netjes in orde gemaakt. Wilt u vooral uw 2 medewerkers complimenteren voor de fijne en zorgvuldige wijze waarop zij de gehele plaatsing hebben verzorgd. Hartelijk dank ook aan hen. Perfect tot in de kleinste detail, vervaardiging, belettering, plaatsing en afwerking! Onze oprechte dank! Zeer tevreden over het eindresultaat, precies wat we er van verwacht hadden, contact ook zeer fijn, Artea is zeker een aanrader Ik ben intussen op de begraafplaats geweest. Goede ervaring met Artea Grafmonumenten; denken goed mee, inlevingsvermogen en respect, komen afspraken na en een prettige communicatie! Hartelijk dank voor het plaatsen van het grafmonument. Het ziet er goed uit, we zijn zeer tevreden. Hartelijk dank voor het mooie eindresultaat. Op 15 februari heeft u het grafmonument voor mijn echtgenoot geplaatst op de R. K. Ik kan u tot mijn genoegen mededelen dat de reacties uitermate goed zijn, iedereen vindt het zeer mooi. Dit danken wij mede aan uw deskundige en goede adviezen, waarvoor mede namens de kinderen, mijn dank. Bij deze wil ik, namens de familie, jou nog bedanken voor het plaatsen van de grafsteen van mijn moeder. Het was erg fijn dat dit nog voor de feestdagen is gelukt. Het grafmonument ziet er erg mooi uit, zoals we hadden bedoeld. Kerstballen Den Helder voor in de boom Een unieke set uit hout gesneden kerstballen van de iconen van Den Helder. Set van 3 “ballen”. • Set van 3 ballen • Skyline bal 10cm doorsnee, ... Rust. De tweede helft maak ik geen aantekeningen meer maar spreek het in met de dictafoon, kijken hoe dat bevalt. Vlak na rust een knal van Kian gered door de keeper. Marciano met een kans maar schiet ver over. Niet snel hierna een kans voor Valery maar Marciano pikt de bal net voor haar weg en schiet.......... naast. Kian kreeg nog keihard een bal in zijn kruis. 5-1 voor Sint Boys, de bal ging over de doellijn na een corner van Sint Boys maar heel Den Helder vond dat dat niet zo was dus de bal goal werd afgekeurd. Mooie actie van Finn, voorzet op Kian en die maakt dan wel keurig de 5-1. Valery stond als een tijger te verdedigen! Den Helder kwam terug tot 5-2 met een mooi doelpunt. Den Bosch Den Helder kijken streaming 18 november 2023 17 nov 2023 — Den Helder, Noord-Holland, Nederland · Rov pilot technician · BluestreamRov pilot technician Bluestream. Bluestream Robert Bosch. Ben erg tevreden over het totale resultaat. Wil jullie hartelijk bedanken voor het meedenken en hoe prachtig jullie het grafmonument gemaakt hebben. Mede namens mijn naaste familie wil ik u allen heel hartelijk dankzeggen voor de verzorging en plaatsing van het grafmonument voor mijn echtgenote. Wij zijn erg blij met de prachtige grafsteen en het mooie eindresultaat. Een waardig afscheid. Afgelopen middag ben ik even wezen kijken naar het graf en ben zeer te spreken over het resultaat. Dit inmiddels gedeeld met mijn broer en zusters en namens hun wil ik u bedanken voor de uitgevoerde werkzaamheden. Hartelijk dank. Dank voor de goede zorg. U hebt met ons meegedacht! We zijn blij met het resultaat! Het is voor mij een grote troost dat de harmonie van ons huisgezin zo mooi in dit kunstwerk tot uitdrukking is gebracht. (Live kijken*) Den Helder Feyenoord kijken 11 november 2023 (Live kijken*) Den Helder Feyenoord kijken 11 november 2023 Den Helder - Feyenoord Rotterdam ❱ 04.02.2023 ❱ Basketbal ❱ BNXT, Nederland ❱ ⚡Tussenstand ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page